All Retail
Опубліковано

США: Покупці все частіше повертаються в торгові центри

Теги:
США
ТРЦ
Фото:
lenta.ua

Згідно з опитуванням, проведеним аналітичною компанією Sensormatic Solutions в період з середини лютого по середину березня цього року, покупці стали більш впевнені у своїй безпеці.

В аналогічному дослідженні, проведеному в квітні минулого року, 29 відсотків респондентів заявили, що вони дуже стурбовані своїм здоровʼям, але в цьому році тільки 13% респондентів відповіли, що турбуються.

Sensormatic аналізує поточний трафік, порівнюючи його з рівнями 2019 року (тобто з рівнями до пандемії), що є більш надійним порівнянням, ніж весна 2020 року, коли майже всі торгові центри США були закриті. За заявою компанії, це дає "точне відображення розвитку роздрібної торгівлі".

В ході триваючого дослідження було виявлено, що з кінця курортного сезону 2020 року до середини березня 2021 року відвідуваність торгових центрів була на 42 відсотки нижче в порівнянні з тим же періодом 2019 року. Але з середини березня по 12 травня відвідуваність торгових центрів уже була всього на 24% нижче, ніж в 2019 році.

Крім того, за даними Sensormatic, торгові центри під відкритим небом відновлюються швидше, ніж звичайні торгові центри. Їх трафік з початку року до середини березня був на 29% нижче, ніж в 2019 році, але до травня він вже знизився на 18%. Іншими словами, трафік швидко відновлюється.

Схожа картина спостерігається в звітах іншої аналітичної компанії Placer.ai, яка в своїй останній заяві повідомила, що бачить «сильну динаміку росту» трафіку в торгових центрах США. За даними компанії, відвідуваність найбільших торгових центрів країни в березні була на 24% нижче, ніж за той же період в 2019 році. У квітні це число впало до 18,7% в порівнянні з квітнем 2019 року.

Згідно зі звітом Placer.ai, поліпшення відвідуваності в квітні 2021 року був найсильнішим з моменту початку пандемії. Це ще одна ознака того, що відновлення роздрібної торгівлі вже почалося.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або