"Нова пошта" спростила відправку міжнародних посилок у відділенні
- Фото:
- Новое Время
"Нова пошта" скасувала необхідність попереднього оформлення онлайн-заявки на сайті для відправки міжнародних посилок у відділенні.
Як повідомляється на сайті компанії в середу, тепер для міжнародної відправки, як і будь-якої іншої посилки, оператору досить назвати країну, контактні дані одержувача і оголошену вартість. Детальний інвойс заповнює співробітник «Нова пошта Глобал», який при необхідності звʼязується з клієнтом по телефону.
Раніше клієнти приходили до відділення вже з верифікованою онлайн-заявкою на міжнародне відправлення, а оператору потрібно було перевірити його вміст на відповідність інвойсу та на предмет заборонених до пересилання товарів.
У той же час, в компанії підкреслили, що для того, щоб оформити міжнародне відправлення в відділенні, потрібно принести відправлення обовʼязково в розгорнутому вигляді, щоб зробити його загальний опис згідно з митним законодавством і встановити оголошену вартість.
При відправці більше, ніж однієї позиції, з клієнтом обовʼязково звʼяжеться по телефону співробітник «Нова пошта Глобал» для заповнення інвойсу для митниці.
"Нова пошта Глобал", що входить до групи компаній «Нова Пошта», в першому кварталі 2021 року доставила 2,5 млн відправлень, що в 2 рази більше ніж у минулому році.