SPAR International зафіксував відмінні результати в 2020 фінансовому році
- Фото:
- africaglobalradio.com
SPAR International повідомив про зростання виручки в постійній валюті на 7,4% в річному обчисленні, при цьому обсяг продажів в 2020 фінансовому році становив 39,8 млрд. євро.
Це зростання було в основному обумовлений діяльністю компанії в Західній Європі, де оборот рітейлера виріс на 12% до 25,48 млрд. євро. Рітейлер працює на 16 ринках Західної Європи, на які в 2020 році припадало 64% його світового обороту — повідомляє esmmagazine.com
SPAR Австрія вийшов на перше місце з ростом виручки на 16% і загальним обсягом продажів 8,3 млрд. євро, що на 1,2 млрд. євро більше в порівнянні з 2019 роком.
SPAR Нідерланди продовжив другий рік виняткового зростання: роздрібні продажі виросли на 23,5% в 2020 році.
У Центральній і Східній Європі порівняльні продажі збільшилися на 8,9% в порівнянні з 2019 роком, при цьому SPAR Угорщина повідомляє про зростання продажів на 9%.
У Росії багатоформатна експансія сприяла зростанню бренду SPAR, оскільки порівняльні продажі виросли на 6,8% в 2020 році.
У Польщі мережа продемонструвала зростання продажів на 12%.
SPAR Словенія і SPAR Угорщина продемонстрували зростання онлайн-продажів на 150% і 250% відповідно, що підкреслює роль мультіформатних роздрібних продавців під час пандемії.