Компанія Fozzy Group планує відкрити рекордну кількість магазинів Сільпо
Компанія Fozzy Group (мережі супермаркетів Сільпо, Фора, Fozzy C&C та ін.) планує відкрити близько 60 супермаркетів до кінця цього року.
Про це на прес-конференції з нагоди відкриття ТРЦ Nikolsky повідомив директор з розвитку мережі Сільпо Андрій Шутко.
"Інвестиції у відкриття одного магазину нового формату, такого як ми відкрили в ТРЦ Nikolsky, становлять 150-160 млн грн", — повідомив він.
При цьому, нові супермаркети Сільпо зʼявляться в Києві, Одесі, Львові, а також інших обласних центрах. Зараз мережа управляє 310 магазинами, третина з яких працює в новому форматі.
Мережа не планує міняти формат старих супермаркетів на нові в цьому році через масштабної програми з розвитку і обмежених фінансових ресурсів компанії.
«У найближчі півтора-два місяці мережа Сільпо планує завершити угоду з купівлі мережі магазинів «Фуршет» Ігоря Баленка. «Ми хотіли б завершити процес передачі магазинів раніше, але не все залежить від нас», — уточнив пан Шутко.
Однак в шести містах України Сільпо не купуватиме об’єкти «Фуршет» через загрозу обмеження конкуренції.