All Retail
Опубліковано

Китайський шопінг-додаток обійшов за популярністю додаток Amazon

Теги:
e-commerce
Фото:
innotechnews.com

Недорогий модний рітейлер набирає популярності серед молодих жінок-покупців через низькі ціни та різноманітність вибору

За даними аналітичної компанії App Annie, Shein став найбільш завантажуваним додатком для покупок в США: лише за перші чотири місяці 2021 року кількість завантажень перевищила 7,3 мільйона. Китайський рітейлер перевершив Amazon, попереднього лідера в рейтингу, за кількістю завантажень. У середині березня Shein став лідером серед користувачів iPhone у Сполучених Штатах, а на початку цього року додаток досяг цієї позиції завдяки кількості завантажень у Google Play.

Китайський роздрібний продавець Shein розпочав свою діяльність у 2008 році, але за останні чотири місяці зумів залучити багато відвідувачів на сайт і досяг масового завантаження програми. Продукція компанії Shein продається у понад 220 країнах світу. Основними перевагами роздрібної торгівлі є низькі ціни на досить різноманітний асортимент моди та використання інноваційних цифрових стратегій.

Інтернет-платформа дозволяє покупцям придбати модний одяг та аксесуари приблизно за $ 2-5, що дуже приваблює молоде покоління. Роздрібний торговець також враховує потреби покупців і зосереджується на швидкозмінних тенденціях, пропонуючи вибір сучасних стилів.

Суттєвим фактором зростаючої популярності компанії було те, що під час пандемії популярність інтернет-покупок значно зросла, а розумна вартість товарів на платформі та зручність підбору модних речей ще більше сприяли зацікавленню покупців.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або