All Retail
Опубліковано

Введення «податку на Google» може привести до зростання вартості електронних послуг на 20% — експерт

Теги:
e-commerce
Фото:
innotechnews.com

Ухвалення законопроекту № 4184 про "податок на Googlе" може привести до зростання вартості на деякі електронні послуги.

Про це в коментарі УНН розповів експерт аналітичного центру «Інститут законодавчих ідей» Тарас Рябченко.

За словами експерта, ключовою мотивацією з боку держави в прийнятті законопроекту є збільшення надходжень до державного бюджету України.

«Це не «новий податок», а саме розширення бази оподаткування податком на додану вартість. Тобто, по електронним послугам, що надаються в мережі інтернет (хмарні сховища, реклама, ігри в Steam і т.д.) нерезидентами, варто очікувати зростання цін на 20% (загальна ставка ПДВ) ", — зазначив експерт.

Зокрема, Рябченко наводить як приклад рекламу, яка надається в Україні і підлягає оподаткуванню ПДВ на 20%. У той же час, відзначає експерт, іноземці не платять цей податок в Україні. Тому фактично в цьому "ми намагаємося забезпечити рівність".

Економіст вважає, що підвищення цін не відбудеться відразу, оскільки закон почне діяти з 1 січня 2022 року, і в цих півроку компанії зможуть пройти необхідні процедури і будуть платити податки на території України.

Ухвалення законопроекту призведе також до зростання конкуренції на ринку, а кінцеві споживачі навряд чи будуть сприймати позитивно подорожчання цін, вважає Рябченко.

«Варто зазначити, що закон буде діяти з 1 січня 2022 року, тому зараз про одномоментне підвищення цін говорити не варто. Однак до цього потрібно готуватися. Як показує практика сусідніх з нами країн (в яких схожі ставки цього податку), а також європейських країн (де введено або вводиться цей податок) — так звані «інтернет-гіганти» — Google, Amazon, Facebook, Apple і т.д. — просто попереджають про зростання цін ", — резюмував експерт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або