All Retail
Опубліковано

Casino розширює партнерство з Amazon

Теги:
Amazon
e-commerce
Фото:
shoppingpl.com

Французька група супермаркетів Casino і американський гігант електронної комерції Amazon заявили в четвер, що вони розширюють співпрацю для доставки продуктів на онлайн-ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування, який стає все більш конкурентним.

Casino викликала ажіотаж в 2018 році, коли її елітні магазини Monoprix уклали угоду з Amazon — одним з головних конкурентів рітейлерів, які намагаються розширити свої власні операції електронної комерції.

Нове партнерство стосуватиметься магазинів під брендом Casino і включає в себе розгортання нових сервісів «click-and-collect» для учасників Amazon Prime.

За словами представників компаній, співпраця почнеться в липні у французьких містах Ансі та Клермон-Ферран, а до літа 2022 року по всій Франції будуть розгорнуті 180 пунктів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або