Layʼs відкрив фейковий ресторан на UberEats
- Фото:
- Marketing Media Review
Layʼs сподівався поширювати нові смаки Iconic Restaurant Flavors в точках KFC, Subway і Pizza Hut, але пандемія COVID-19 завадила його планам.
Так, в рамках нової кампанії, розробленої спільно з рекламним агентством Fitzroy, бренд створив «неіснуючий ресторан» і встановив логотипи трьох мереж, що світяться на фасаді будівлі.
Фейковий ресторан зайняв територію офісу Fitzroy в Амстердамі й залишався відкритим протягом двох днів 3 і 4 червня. Клієнти могли отримувати снеки так само як і обіди, через UberEats.
Layʼs навіть отримав упаковування від брендів ресторанів, щоб відтворити смак оригінальних страв.
Ресторан проіснував недовго і закрився протягом двох днів, коли всі пропозиції були розкуплені.