Rozetka-EVO стала інвестором маркетплейса в Бразилії
- Фото:
- All Retail
У червні обʼєднана компанія Rozetka-EVO стала інвестором перспективного маркетплейса для покупки і продажу речей shafa.com.br в Бразилії.
"Бразилія — абсолютно новий для нас ринок і це серйозний виклик. Ми багато вкладаємо в розвиток підприємництва та побудову маркетплейсів тут, в Україні. Упевнений, цей досвід допоможе нам будувати значущі проекти і далеко за її межами ", — прокоментував угоду засновник Rozetka Владислав Чечоткін.
Shafa.com.br запустили творці української шафи (shafa.ua) вже після її продажу компанії EVO в 2018 році. Зараз у бразильського маркетплейса 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів. Товарообіг щорічно подвоюється.
"Е-комерс Бразилії з щорічним оборотом понад $ 20 млрд входить в топ-10 найбільших у світі і швидко росте. Shafa — один з найбільших і швидкозростаючих маркетплейсів України. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проекту на новий ринок і побудувати проривний і затребуваний продукт ", — сказав CEO компанії EVO Микола Палієнко.
Розвитком shafa.com.br продовжить займатися нинішня команда під керівництвом Антона Єрмоленка. EVO допоможе технологіями та експертизою.
«Ми раді цьому партнерству. Rozetka-EVO — безперечні експерти в сфері маркетплейсів. Я вірю, що їх досвід додасть shafa.com.br сильне прискорення» - зазначив співзасновник shafa.com.br Антон Єрмоленко.