Експерти назвали ТОП-10 тенденцій на ринку хліба
- Фото:
- agropolit.com
70% споживачів не змінили споживання хлібобулочних виробів під час пандемії.
Однак на сектор впливають такі фактори, як потреба в здоровій їжі, екологічність і гігієна виробництва, пише bakeryandsnacks з посиланням на британську Delifrance.
Дослідники Delifrance виділяють основні тенденції, які впливають на ринок хліба в 2021 році:
- Смак залишається ключовим рішенням при покупці для 95% споживачів.
- Крім трьох основних сортів (білого, сірого і цільнозернового хліба) покупці все частіше вибирають хліб на заквасці і житній.
- Найбільше хліба споживачі їдять на обід (57%), за ним слідує сніданок (29%), а потім вечеря (24%).
- 13% споживачів, ймовірно, оберуть на вихідних замість звичайного хліба щось інше — хліб на заквасці, італійський, житній або багет.
- Найбільш поширені способи вживання хліба — це бутерброд (56%), тости (39%) або гарнір (20%).
- 17% купують хліб з насінням не рідше одного разу в тиждень.
- 44% хотіли б бачити більше хліба з додаванням горіхів і насіння для здоровʼя, сиру і оливок — для задоволення.
- Нарізаний білий хліб залишається фаворитом серед британців, багети - улюблені у французьких споживачів, хліб з насінням подобається німцям, а хліб з твердих сортів пшениці або манної крупи — італійцям.
- Споживачі продовжують прагнути до мінімального використання добавок і приділяти більше уваги натуральним інгредієнтам.
- Мінімізація відходів стоїть на порядку денному не тільки споживачів, але і для виробників. Вже є ініціативи, які допомагають переробити вчорашній хліб або вино в нові продукти.