All Retail
Опубліковано

Lidl GB обіцяє збільшити продажі здорової їжі

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
careers.lidl.co.uk

Lidl GB оголосила про нове амбіційне зобовʼязання по здоровому харчуванню, відповідно до якого дискаунтер збільшить продажі здорових продуктів до 2025 року як мінімум до 85% від загального обсягу продажів, виходячи з обсягу тоннажу.

Програма Get Fresh спрямована на розширення асортименту свіжих корисних для здоровʼя продуктів, таких як свіже мʼясо, фрукти і овочі, доступних покупцям в магазинах, щоб запропонувати ще більш здоровий вибір.

Крістіан Хертнагель, генеральний директор Lidl GB, сказав: «У Lidl ми доводимо, що здорове харчування — не означає великі гроші. Наші конкурентоспроможні низькі ціни на весь наш асортимент, особливо на фрукти і овочі, є лідируючими на ринку і забезпечують клієнтам доступ до здорової їжі цілий рік».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або