All Retail
Опубліковано

Маркет-бар «Нуль П‘ять» запускає франшизу і планує відкрити 200 партнерських точок в Україні

Маркет-бар — це невеликий фірмовий заклад коло дому, у якому можна цілодобово придбати широкий асортимент алкогольних напоїв: міцні напої, пиво, вино на розлив, коктейлі від бармена

Умови франшизи

Згідно сайту франшизи, «Нуль П‘ять» пропонує наступні умови:

  • Інвестиції — в середньому 340 000 грн.
  • Чистий прибуток — до 50 000 грн в місяць.
  • Термін окупності — до 10 місяців.
  • Роялті — від 2%.

Які переваги для франчайзі?

«Нуль П‘ять» бере на себе зобов‘язання домогати франчайзі на всіх етапах запуску нового філіалу: від пошуку місця і до офіційного відкриття. Всі кроки для запуску прописані в формі конкретних завдань. Їх виконання контролює менеджер. Робота закладу регламентована на більш ніж 200 сторінках Книги франчайзі. Компанія також виготовляє дизайн-проект для приміщення. Після запуску менеджери продовжують асистувати партнерові протягом всього існування філіалу.

Франшиза «Нуль П‘ять» використовує штучний інтелект для аналізу придатності майбутньої локації. Він уміє з високою точністю рахувати кількість потенційних клієнтів на конкретній точці.

«Вибір якісної локації — відповідальне завдання для партнера і для нас. Штучний інтелект допомагає нам не помилитися», говорить Богдан Білан, директор з розвитку франшизи.

Крім того, інші сучасні технології допомагають франчайзі керувати своїм закладом. Система відеоаналітики допомагає контролювати роботу продавців, підтримувати касову дисципліну і виявляти махінації на касі. Вся аналітика бізнесу доступна на смартфоні в реальному часі.

Які вимоги до маркет-бару?

Необхідна площа для маркет-бару «Нуль П‘ять» від 30 до 50 кв.м. Приміщення мусить мати достатній пішохідний та автомобільний трафік. Повинно знаходитися у місці, що гарно проглядається.

Франчайзер шукає партнерів у містах з чисельністю населення від 10 тисяч жителів. «Нуль П‘ять» планує відкрити мінімум 200 точок протягом наступних 2-х років, — заявив представник компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або