Рівень онлайн-продажів продуктів харчування у США знизився в червні
- Фото:
- golos.ua
Згідно з останнім опитуванням Brick Meets Click/Mercatus Grocery Shopping Survey, американський продуктовий онлайн-ринок в червні знижується третій місяць поспіль після пікового рівня в першому кварталі 2021 року.
Продажі продуктових онлайн-магазинів в США склали 6,8 млрд доларів в червні, знизившись на 3% з 7 млрд доларів в травні і на 23% в порівнянні з 8,8 млрд доларів в червні 2020 року, коли продажі росли на 6% в місяць.
За даними Brick Meets Click, стратегічної консультативної фірми з Баррінгтон, штат Іллінойс, яка спеціалізується на впливі цифрових технологій на продажі і маркетинг продуктів харчування, зниження кількості активних користувачів на місяць, частоти замовлень і витрат на одне замовлення спровокували спад в червні 2021 року.