All Retail
Опубліковано

В Україні почав роботу перший dark store Glovo

Теги:
Glovo
Фото:
All Retail

Компанія Glovo розвиває проект dark store і запускає в роботу свій перший мікрофулфілмент центр в Україні. Дебютний Glovo Express відкрився в Києві на лівому березі і буде працювати з 8:00 до 23:00.

Сервіс доставки, який дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет або продукт в межах вашого міста. Щомісяця в усьому світі доставкою Glovo користуються більш 2.5 млн користувачів. В Україні сервіс Glovo почав роботу в жовтні 2018 і вже представлений в 36 міста

Іспанський стартап Glovo за більше двох років присутності в Україні продовжує змінювати культуру споживання та впроваджувати свої моделі розвитку бізнесу, зокрема dark stores. Ця модель передбачає відкриття спеціальних мікрофулфілмент центрів з товарами певного асортиментного ряду, які можна буде замовити у додатку Glovo. Отримавши сповіщення про замовлення – пікери, які працюють в dark store, збирають його та передають кур’єрам на доставку користувачам.

Такі центри є закритими для мешканців міста і створені виключно для користувачів сервісу доставки Glovo. Наразі у dark store представлено близько п’ятиста асортиментних позицій, серед яких є товари наступних категорій: бакалія, солодощі та снеки, фрукти та овочі, м’ясо та ковбасні вироби, риба та морепродукти, молочні продукти та яйця, товари для дітей, безалкогольні та алкогольні напої, тютюнові вироби, товари для тварин та засоби для особистої гігієни.

«Glovo Express є перспективним напрямком розвитку бізнесу, і ми готові використовувати досвід та експертизу для створення нових можливостей в Україні. До кінця року він буде присутнім у п'яти містах України: Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі» –говорить генеральний менеджер Glovo в Східній та центральній Європі Дмитро Расновський.

Глобальна стратегія сервісу Glovо – розширювати можливості користувачів додатку, забезпечуючи їм доступ до всього що завгодно в два кліка. На даний момент доставка товарів з магазинів займає суттєву частку бізнесу компанії, адже користується великим попитом серед користувачів додатку Glovo. Для швидкої доставки необхідна наявність магазинів, які знаходяться в радіусі 3-4 км від користувача. Бувають випадки, що в окремих районах міст, де присутній сервіс Glovo, інфраструктура недостатньо розвинена, і у користувачів немає великого вибору в додатку. Модель dark store, яку компанія розвиває у країні, вирішує цю проблему.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або