All Retail
Опубліковано

PepsiCo продасть Tropicana та інші бренди соків за 3,3 млрд доларів

Теги:
PepsiCo
Фото:
Marketing Media Review

PepsiCo оголосила, що погодилася продати бренди соків Tropicana, Naked і інші північноамериканські бренди французької приватної інвестиційної компанії.

Угода з PAI Partners принесе Pepsi чисту грошовий виторг до оподаткування в розмірі 3,3 мільярда доларів. Гігант харчових продуктів і напоїв також отримає 39% частку в недавно створеному спільному підприємстві з PAI та ексклюзивні права на поширення в США брендів соків по певних каналах, наприклад у сфері громадського харчування.

«Це спільне підприємство з PAI дозволяє нам реалізувати значну початкову вартість, забезпечуючи при цьому фокус і ресурси, необхідні для забезпечення додаткового довгострокового зростання цих улюблених брендів», — йдеться в заяві генерального директора Pepsi Рамона Лагуарта.

PAI також отримає безвідкличну можливість купити певні підприємства з виробництва соків Pepsi в Європі.

Очікується, що операція буде завершена в кінці 2021 або початку 2022 року. Pepsi заявила, що буде використовувати вторгування від продажу для зміцнення свого балансу та інвестицій у свій бізнес.

У 2020 році бренди, які беруть участь в угоді, принесли Pepsi близько 3 мільярдів доларів уторгування, але відставали від загальної операційної маржі компанії. Pepsi повідомила про чисті продажі в розмірі 70,37 мільярда доларів у 2020 році.

«Частково новини про Tropicana і Naked відображають невизначену роль фруктових соків в повсякденному житті споживачів і постійну заклопотаність з приводу цукру, особливо в Північній Америці, де Tropicana є найбільшим брендом», — зазначив Ховард Телфорд, глава відділу безалкогольних напоїв Euromonitor International. «Не дивлячись на те, що у 2020 році ця категорія в США продемонструвала зростання продажів поза торгової мережі, коли споживачі стали шукати більше вітаміну С для підтримки імунітету, довгострокова тенденція показувала зниження».

Багато компаній, що виробляють харчові продукти та напої, включаючи конкуруючу Coca-Cola, витратили останні півтора року на скорочення своїх портфелів у відповідь на пандемію.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або