All Retail
Опубліковано

Харчовий бізнес закликає державу врегулювати ситуацію на ринку цукру

Теги:
цукор

«Союз українських підприємців» звернувся до української влади з проханням врегулювати ситуацію на внутрішньому ринку цукру.

З відповідним листом співтовариство звернулося до Мінекономіки, Міністерство аграрної політики та продовольства, Верховну Раду і Антимонопольний комітет України.

"Протягом останнього року в Україні спостерігається стрімке зростання цін (у 2 рази) на цукор, який почався у вересні-жовтні 2020 року і триває досі. Протиправні дії виробників цукру, привели до ситуації, при якій ціни на продукт перевищують рівень світових цін на 70-90%. Так наприклад, за станом на 1 липня 2021 г. цукор коштував на Лондонській біржі $ 0,59 в той час як ціна в Україні становила $ 0,96.

Таке зростання цін на цукор безпосередньо впливає на виробників суміжних галузей харчової промисловості. Собівартість кінцевого продукту в кондитерській, хлібопекарській, молочноконсервних галузях виробництва в значній мірі залежить від ціни на цукор. Зростання собівартості продуктів безпосередньо впливає на кінцеву ціну товарів, що робить продукцію не конкурентоспроможною в порівнянні з імпортними позиціями ", — йдеться у зверненні, текст якого має в своєму розпорядженні AgroPortal.ua.

Одним з каталізаторів даної проблеми в союзі називають державну політику в сфері формування квот і митних тарифів на імпорт цукру. Надмірні ставки мита (50% митної вартості) і відсутність квот зі зниженою ставкою, фактично призводить до того, що на даний момент завозити цукор з-за кордону є економічно недоцільним.

"Виробники змушені закривати виробничі потужності, скорочувати робочі місця і знаходити додаткові кошти фінансування для покриття понесених збитків, що виникли через завищені ціни на цукор. Відсутність відповідного реагування з боку держави найближчим часом призведе до втрати міжнародних ринків", — прогнозують експерти.

Беручи до уваги всі викладені в листі факти, представники бізнесу просять:

1) переглянути квоти і мита, створити конкурентні умови для ринку цукру;

2) зʼясувати причини різкого підвищення цін і вжити заходів притягнення винних до відповідальності;

3) врегулювати ціни на соціально і промислово значущий товар.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або