All Retail
Опубліковано

Дискаунтери підсилюють конкуренцію в Боснії і Герцеговині

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
Retail Detail

Рітейлери Lidl і Mere оголосили, що прагнуть проникнути на ринок роздрібної торгівлі продуктами в Боснії і Герцеговині.

Обидві компанії сподіваються домогтися успіху, орієнтуючись на сегмент дискаунтерів, який до цих пір кілька недооценивался існуючими гравцями.

Відзначимо, що на сучасному роздрібному продуктовому ринку країни протягом багатьох років домінували місцевий гравець Bingo і регіональний виробник Fortenova Group (раніше Agrokor) з банерами супермаркетів Konzum і гіпермаркетів Mercator.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або