All Retail
Опубліковано

JD.com наростив продажі, але зменшив прибуток

Теги:
JD.com
e-commerce
Фото:
malls.com

У другому кварталі виручка JD.com знову різко зросла, але його прибуток скоротився на 95%.

Загальний оборот гіганта китайської електронної комерції збільшився більш ніж на 26% до 253,8 млрд юанів (близько 35 млн євро).

Виручка від послуг зросла значно більше, ніж дохід, створюваний продажами продуктів. Падіння прибутку вражає: операційний результат склав 300,8 мільйонів юанів (40 млн. євро) в порівнянні з 5,0 млрд. юанів в той же період в минулому році.

Роздрібний підрозділ JD.com залишався дуже прибутковим, показавши операційний прибуток 5,97 млрд юанів (780 млн євро).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або