All Retail
Опубліковано

Онлайн-продажі продуктів в Італії стрімко зростають

Теги:
e-commerce
Фото:
golos.ua

Згідно з новими даними, онлайн-канал роздрібної торгівлі продуктами харчування в Італії перевищив оборот в 1 мільярд євро в Італії за перші сім місяців 2021 року.

У минулому році відмітка в 1 мільярд євро була досягнута в кінці жовтня, повідомляє La Repubblica.

У липні продажі підскочили на 20% в порівнянні з тим же місяцем попереднього року, зафіксувавши оборот в 107 мільйонів євро.

Сукупний оборот за останні 12 місяців становить 1,65 мільярда євро, що на 66% більше, ніж в минулому році.

Прогноз на серпень також позитивний: очікується, що товарообіг складе від 85 до 90 мільйонів євро, що означає зростання більш ніж на 20%.

Докладний аналіз результатів минулого місяця показує, що практично всі продуктові відділи зафіксували дуже схожі темпи зростання, за винятком Pet Care, який показав більш високі результати, збільшивши продажі вдвічі в порівнянні з середніми показниками по каналах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або