All Retail
Опубліковано

Угорщина: Lidl запускає товарний знак для товарів місцевого виробництва

Теги:
Lidl
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Оператор мережі дисконтних супермаркетів Lidl Hungary 1 вересня запустив свою торгову марку для продуктів місцевого виробництва, повідомляє компанія origo.hu.

«Lidl грає ключову роль в збільшенні продажів високоякісної угорської продукції, тим самим підтримуючи виробників і постачальників», — сказала Юдіт Тежер, фахівець зі звʼязків з громадськістю.

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

Компанія запустила програму «Lidl для угорських постачальників» 8 років тому і тепер працює майже з 450 місцевими постачальниками, пропонуючи в цілому 3800 місцевих продуктів, що на 87% більше, ніж в перший рік програми.

Продажі продуктів харчування місцевого виробництва становлять майже 60% від загального обсягу закупівель продуктів харчування в мережі супермаркетів, що на 22% більше, ніж роком раніше. Найпопулярнішими місцевими продуктами є свіже мʼясо, фрукти і овочі, молочні продукти і випічка, при цьому 100% яєць і свіжої птиці надходить від місцевих постачальників.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або