ТМ «Waissburg» провела інтерактиви на головній вулиці Києва
- Фото:
- All Retail
У серпні ТМ «Waissburg» провела інтерактиви на головній вулиці Києва.
Кожен охочий міг отримати пиво, просто поспілкувавшись з гостями з Німеччини.
Мета заходу — познайомити киян та гостей міста з натуральним пивом, звареним за традиційною німецькою рецептурою згідно з Баварським законом про чистоту пива 1516 року.
Загалом було проведено ще декілька таких активностей на популярних туристичних локаціях столиці. Отримати пивний сувенір від німецьких гостей могли усі охочі, потрібно було лише відповісти на їх запитання.
Останній захід відбувся 1 вересня на одній з визначних локацій міста — Хрещатику. За перебігом подій та місцеперебуванням німецьких гостей можна було слідкувати на сторінках компанії в соціальних мережах Facebook та Instagram.