Китайський бренд Miniso подвоїть кількість магазинів в США
- Фото:
- All Retail
Рітейлер готовий інвестувати в розвиток рітейлу на ринку США, що постраждав від кризи.
Китайський рітейлер Miniso, що спеціалізується на товарах для дому, косметиці, іграшках і аксесуарах, заявив, що планує подвоїти свою кількість магазинів у США. Компанія буде націлена на агресивне зростання на тлі падіння особистих доходів і очікуваного переходу споживчих витрат в економічний сегмент.
В даний час Miniso управляє близько 30 магазинами в США. Для порівняння: на внутрішньому ринку Китаю у компанії близько 3000 магазинів.
В рамках нової стратегії рітейлер готовий інвестувати в розвиток роздрібної мережі на ринку США, який може постраждати від кризи в 2020 році. Компанія бачить потенціал для можливого відкриття тисяч магазинів в країні, повідомляє агентство Reuters.
Miniso була заснована в Гуанчжоу в 2013 році. В даний час глобальна мережа Miniso включає 4800 магазинів, розташованих в більш ніж 90 країнах.