All Retail
Опубліковано

Як NOVUS наростив доставку і e-commerce під час локдаунів

Теги:
NOVUS
e-commerce

Гендиректор NOVUS в Україні Марк Петкевич розповів, як вплинули локдауни на онлайн-бізнес NOVUS.

«У 2020 році за березень-травень доставка виросла в 20-30 разів. І в 2021-му до вихідної точки вона не повернулася — все ще в два-три рази більше, ніж в 2019 році.

Люди адаптувалися до нових реалій, промацали нову опцію, усвідомили її зручність і вирішили використовувати.

У локдаун вони були змушені пристосуватися і пробувати нове, і багатьом, висловлюючись сучасною сленгом, "зайшло". Моя сімʼя досі робить покупки в інтернеті, а магазин офлайн відвідуємо тільки для купівлі окремих товарів.

5% частки онлайн-продажів, які ми поставили собі за мету, поки не досягли, але на рівні 1-1,5% ми вже йдемо. У 2019 було радістю мати 1%, але зараз це майже в два рази більше.

Це також залежить від місяця. Перешкодою до збільшення продажів є і складна законодавча система, наприклад доставка алкогольних напоїв неможлива, а частина покупців, які не можуть купити собі на вечерю пляшку вина, приймають рішення все купити в магазині і не дробити покупку на дві частини» - зазначив Петкевич.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або