Мережа магазинів «Пчёлка маркет» змінює свою назву
Мережа магазинів “Пчёлка маркет” змінює назву на “Пчілка маркет”. Перший магазин з новим неймінгом компанія символічно відкриває 20 жовтня по вулиці Олени Пчілки.
Мережа “Пчілка маркет” заснована у 2015 р. та зараз налічує 35 магазинів торговою площею 152-1190 кв.м у Києві, Київській області та Чернігові. Асортимент продукції - понад 10 000 SKU. Мережа має власний м’ясний та рибний цех, коптильню, кулінарію, власну випічку та власну кондитерську Grand Gateau.
Чому «Пчілка», а не "Бджілка"?
«По-перше, від назви «Бджілка» довелося відмовитися ще на початку нашої діяльності, оскільки вона була зареєстрована іншою компанією і ми не мали права її використовувати, — пояснює керівник мережі «Пчілка маркет» Олена Гречишкіна. — По-друге, яким би не було ставлення до російськомовної назви, за 6 років наші покупці звикли до самої назви та до її вимови«.
Як зазначає прес-служба рітейлера, у компанії довго вагалися, розглядали усі можливі варіанти, перевіряли зареєстровані раніше назви, консультувалися зі спеціалістами, багато сперечалися всередині та врешті зробили вибір на користь «Пчілки». «Для нас „Пчілка“ — це своєрідний баланс між існуючою донині назвою, вимовою та семантичним значенням слова» — стверджує Олена Гречишкіна.
Що нового у "Пчілки"?
«Наша «Пчілка» змінила не лише назву, але й зовнішній вигляд — лого та фірмовий стиль. Ми не прагнули до кардинальних змін і для нас було важливим залишитись у звичній кольоровій гамі та з впізнаваним героєм. Усі існуючі об’єкти плануємо поступово оновлювати, а нові магазини відтепер відкриватимемо з назвою та фірмовим стилем «Пчілка маркет», — повідомила All Retail керівник відділу маркетингу «Пчілка маркет» Тетяна Костиріна.