All Retail
Опубліковано

Яка частка онлайн-торгівлі продуктами харчування в рітейлі 5 найбільших країн Західної Європи?

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
www.psm7.com

Криза Covid-19 прискорила перехід Європи до електронної комерції на чотири-пʼять років, особливо в роздрібній торгівлі продуктами харчування.

На пʼяти провідних ринках проникнення електронної комерції зараз коливається від 3% до 11% від загальних продажів продуктів харчування.

Збільшення кількості їжі, яку їдять вдома, і зростання продажів товарів для дому та особистої гігієни сприяли щорічного зростання продажів продуктів харчування до + 5,3% в 2020 році, що приблизно вдвічі перевищує середні темпи зростання, які спостерігалися в 2010-х роках.

Частка онлайн-торгівлі продуктами харчування найвища у Великобританії — понад 11%.

На другій позиції — Франція з 8,5%.

Далі йдуть Італія — 3,4%, Іспанія — 2,9% і Німеччина — 2,8%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або