Яка частка онлайн-торгівлі продуктами харчування в рітейлі 5 найбільших країн Західної Європи?
- Фото:
- www.psm7.com
Криза Covid-19 прискорила перехід Європи до електронної комерції на чотири-пʼять років, особливо в роздрібній торгівлі продуктами харчування.
На пʼяти провідних ринках проникнення електронної комерції зараз коливається від 3% до 11% від загальних продажів продуктів харчування.
Збільшення кількості їжі, яку їдять вдома, і зростання продажів товарів для дому та особистої гігієни сприяли щорічного зростання продажів продуктів харчування до + 5,3% в 2020 році, що приблизно вдвічі перевищує середні темпи зростання, які спостерігалися в 2010-х роках.
Частка онлайн-торгівлі продуктами харчування найвища у Великобританії — понад 11%.
На другій позиції — Франція з 8,5%.
Далі йдуть Італія — 3,4%, Іспанія — 2,9% і Німеччина — 2,8%.