All Retail
Опубліковано

США: Walmart скорочує відрив від Amazon в онлайн-торгівлі

Теги:
Walmart
Amazon
e-commerce
Фото:
www.psm7.com

Відповідно до нового звіту Jungle Scout, очікується, що Amazon до кінця 2021 року отримає понад 468 мільярдів доларів світового доходу від електронної комерції, а Walmart — 75 мільярдів доларів.

При цьому Walmart зростає в порівнянні з Amazon в електронній комерції більш ніж в пʼять разів швидше.

Чому клієнти вибирають Walmart або Amazon

Згідно з дослідженням Jungle Scout, основна причина, по якій споживачі роблять покупки в Walmart, — це ціна, за якою слід знайомство з продуктами і близькість до магазинів Walmart, де їх легко забрати і повернути, причому 31% обирають Walmart через їх офлайн-магазини.

Магазини — це перевага Walmart в свідомості споживачів електронної комерції. У Walmart більше 5000 магазинів в США в порівнянні з Amazon, у якого їх менш 600 (і більше 80% з них — магазини Whole Foods).

Магазини надають споживачам місце, куди можна піти, де є персонал для обслуговування клієнтів; в середньому за рік понад 95% споживачів в США здійснюють покупки в Walmart, а більше 90% живуть в межах 10 миль від магазину Walmart.

Більшість споживачів, які роблять покупки на Amazon і не роблять покупки на Walmart.com (57%), купують в магазинах Walmart.

Але у Amazon є свої унікальні здібності. Третина всіх покупців роблять покупки на Amazon через членство в Prime і привабливу ціну доставки. Чи не найважливіше в списку причин для покупки в будь-якому магазині — це вибір бренду.

В даний час 35% споживачів роблять покупки на Amazon і не роблять покупки на сайті Walmart, відзначається в дослідженні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або