All Retail
Опубліковано

Продажі в соцмережах в Україні зросли на 17% за 2021 рік

Теги:
e-commerce
Фото:
depositpotos.com

За даними партнерської мережі Admitad Affiliate, 2021 року сума продажів в Україні через соціальні мережі зросла на 17%.

Позитивна динаміка зберігається ще минулого року.

Як повідомили RAU в Admitad Affiliate, левову частку цього зростання можна повʼязати з впливом коронавірусу на всі онлайн-канали продажів — більшість офлайн-покупців «перетікає» в інтернет.

Також не можна забувати про те, що тенденція зростання продажів у соцмережах триває вже не перший рік. Платформи розвивають свої рекламні інструменти та полегшують роботу як інфлюєнсерам, так і маркетологам.

Також частково зростання суми продажів зумовлене тим, що українські покупці готові до дорожчих покупок у соцмережах.

Середній чек у 2021 році зріс на 30% і сягнув $23,5. Користувачі готові витратити більше через довіру до інфлюєнсерів, авторів улюблених груп та реклами у соціальних мережах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або