All Retail
Опубліковано

Рітейл назвав органічні продукти, яких не вистачає ринку

Теги:
органічна продукція
Фото:
https://www.firestock.ru

Торговим мережам сьогодні не вистачає якісного органічного мʼяса, а органічної індички взагалі немає на ринку.

Також немає в достатніх обсягах овочів та фруктів для продажу цілий рік.

Про це повідомила керівник відділу маркетингу органічних продуктів Natur Boutique Анастасія Ле Хак під час конференції «Органічна переробка та торгівля».

«Для нас важливо продавати органічну зелень та овочі цілий рік, а не лише у сезон. З овочів взагалі відсутні такі позиції як броколі та цвітна капуста. Також не вистачає органічних сухих сніданків та снеків», — зауважила Анастасія Ле Хак.

За словами співзасновника компанії «ДБАЄМ», яка займається доставкою органічних продуктів, Сергія Дятла, фермери не можуть забезпечити стабільне постачання органічної продукції, оскільки хочуть вирощувати все й одразу. І ще один мінус — коли виробники починають займатися органічною продукцією, вони спекулюють на ціні.

CEO проекту FRESHBAZAR Олександр Дріго зазначив, що на українському ринку недостатня кількість органічного насіння, препаратів для добрива та захисту рослин.

"Лише розвиваючи ці напрямки, можна розраховувати на збільшення виробництва органічної продукції", — підсумував Олександр Дріго.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або