All Retail
Опубліковано

Rozetka планує розвиватися у регіонах Узбекистану

Теги:
ROZETKA
Фото:
RAU

Найбільший український онлайн-маркетплейс Rozetka планує розвиватися в регіонах Узбекистану, а також розробляє модель крос-борду, який дасть змогу продавати товари з українського сайту узбецьким клієнтам та навпаки, повідомив засновник та співвласник компанії "Розетка.Уа" Владислав Чечеткін.

Вже якийсь час Rozetka працює в Узбекистані. Як завжди, я дуже обережний у прогнозах, але, схоже, ринок цієї 35-мільйонної країни є дуже живим і ми розвиваємося навіть швидше, ніж планували. У Ташкенті вже працюють дві точки видачі товарів, діє безкоштовна курʼєрська доставка. Плануємо відкрити ще чотири точки та йти до регіонів — бачимо великий запит від Самарканда, Намангана, Андіжана, Бухари та Фергани», — написав він на своїй сторінці у Facebook у четвер.

Найбільший онлайн-рітейлер України. Засновник та власник компанії — Владислав Чечеткін

За словами Чечеткіна, зараз на rozetka.uz можна купити електронні гаджети та побутову техніку, незабаром мають запуститися одяг, товари для дому, спортивні товари.

"Загалом хочемо подивитися на те, що потрібно споживачеві і, виходячи з цього, доповнювати асортимент. Наша команда також розробляє модель крос-борду — тоді мільйони товарів з українського сайту Rozetka стануть доступні клієнтам з Узбекистану, а узбецькі товари зможуть вийти на українську ринок. У 2022 має запуститися і маркетплейс", — сказав він.

За словами Чечеткіна, в Узбекистані всі – від партнерів до держави – зацікавлені у створенні нових робочих місць, появі великого гравця.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або