У жовтні онлайн-продажі продуктів у США залишилися на рівні минулого року
- Фото:
- rau.ua
Інтернет-продажі продуктів харчування в жовтні залишився на рівні 2020 року, повідомила стратегічна консалтингова компанія Brick Meets.
Згідно з останнім опитуванням Brick Meets Click/Mercatus Grocery Shopping Survey у жовтні американський онлайн-ринок продуктів зріс на 1,3% до 8,1 млрд. доларів з 8 млрд. у вересні, коли щомісячні продажі впали на 7%.
Загальна сума за жовтень також залишається на тому ж рівні, що й рік тому.
Аналогічно, самовивезення онлайн-замовлень та доставка продуктів додому в жовтні виявилися приблизно на одному рівні з вереснем – 6,4 млрд. доларів та 1,7 млрд. доларів відповідно.