Tesco зміцнює позиції на ринку Великобританії
- Фото:
- https://www.retailgazette.co.uk
Tesco, найбільший британський рітейлер, був єдиним із чотирьох великих представників продовольчого рітейлу Британії, який збільшив продажі за останні 12 тижнів, збільшивши домінування у своєму секторі напередодні Різдва, свідчать дані NielsenIQ у вівторок.
У ньому йдеться, що продажі Tesco зросли на 0,4% у річному обчисленні за 12 тижнів до 6 листопада, збільшивши частку ринку на 0,2% до 26,6%.
На відміну від менших конкурентів Sainsbury’s, Asda і Morrisons, продажі яких впали на 3,1%, 2,4% і 4,7% відповідно, і всі втратили частку ринку.
Дані NielsenIQ перегукувалися з цифрами конкуруючого дослідника Kantar минулого тижня.
NielsenIQ повідомила, що загальні продажі продуктів у Великобританії впали на 2,0% за чотири тижні до 6 листопада.
Однак продажі зросли на 4,9% порівняно з аналогічним періодом 2019 року.