All Retail
Опубліковано

«Київхліб» став першою хлібопекарською компанією в Україні, яка уклала ліцензійну угоду з Viacomcbs Consumer Products

Теги:
Київхліб

«Київхліб» – лідер ринку з більш ніж 90-річною історією, став першою хлібопекарською компанією в Україні, яка уклала ліцензійну угоду з ViacomCBS Consumer Products, випустивши три найменування нової брендованої продукції «Губка Боб Квадратні Штани».

Відтепер герої популярного мультсеріалу прикрашатимуть упаковки продукції довготривалого зберігання «Київхліб», а саме: сушки «Малютка» (250 г), сушки «Човники Київські» (300 г) і «Соломка солодка» (60 г).

Угода стала можливою завдяки співпраці з ліцензійним агентством MOOD Brand Licensing, яке є офіційним представником правовласника ViacomCBS в Україні.

«Для нас це неймовірний досвід – допомогти поєднати зусилля двом таким крутим компаніям, щоб надати можливість фанам Губки насолоджуватися продуктами з їхнім героєм, а також привнести трохи «фану» в такі категорії товарів як соломка та бублики, при цьому зберігаючи «вірність традиціям», – заявив Олег Судак, генеральний директор MOOD Brand Licensing.

Вибір був зроблений на базі цінностей обох брендів та задля реалізації завдання побудувати комунікацію між більш юною аудиторією і компанією «Київхліб». Якість і репутація, яку має продукція хлібокомбінату, і сама компанія, були найважливішими параметрами, за якими ViacomCBS приймали рішення щодо співпраці.

«Наша компанія вклала інвестиції в об’єднання двох потужних брендів, щоб бути цікавішою для клієнтів, щоб бути позитивною для споживачів, щоб і надалі бути першою. Ми впевнені, що поєднання якості продукції компанії «Київхліб» та популярності персонажів мультсеріалу «Губка Боб Квадратні Штани» дуже сподобається як маленьким, так і дорослим споживачам. Ми вже отримали позитивні відгуки від найбільших торговельних мереж й очікуємо, що новинка відгукнеться і нашій цільовій аудиторії», – говорить Світлана Ковальчук, начальник управління маркетингу компанії «Київхліб».

Наразі продукція вже доступна для широкої аудиторії у найбільших роздрібних мережах України. Також вже стартувала рекламна кампанія на телебаченні та в інтернеті.

Не зважаючи на те, що Губка Боб кілька років тому вже відсвяткував своє 20-річчя, він не втрачає своїх позицій. Цей популярний персонаж має на меті допомогти компанії «Київхліб» залишатись актуальною не лише у дорослої аудиторії, яка цінує їх за традиційну якість, а й стати цікавою та сучасною для маленьких фанів, які люблять веселого і завжди позитивного Губку Боба.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або