All Retail
Опубліковано

Ринок побутової техніки та електроніки в Україні зріс на 24%

Теги:
побутова техніка і електроніка
Фото:
stroikairemont.com

Найбільше зросли продажі компʼютерів.

Оцінка загального обсягу продажу побутової техніки та електроніки, ввезеної за «сірими» імпортними схемами у 2020 році (без належних митних процедур та повної сплати податків та зборів) знизилася на 12% — майже до 18 млрд грн, або на 16% до загального обсягу продажу досліджуваних категорій свідчить дослідження Gfk.

«Доля „сірого“ імпорту скоротилася з 23%, які ми фіксували у 2019 році, до 16% загалом за сезон із квітня 2020 року до березня 2021-го. Однак, є окремі категорії, які є антилідерами. Це аксесуари та фототехніка», — сказала консультант Gfk Тетяна Ситник під час прес-конференції в агентстві «Інтерфакс-Україна» у середу.

За даними дослідження, частка «сірого» імпорту від загальної вартості продажів категорії аксесуарів зросла до 33% порівняно з 31% у 2019 році, фототехніки — до 37% порівняно з 33% роком раніше. Інші категорії товарів показали зниження обсягу «сірого» ринку.

«У грошах скорочення обсягу «сірого» імпорту (у гривнях) склало лише 12%", — зазначила консультант GFK.

За словами Ситник, ринок побутової техніки та електроніки у пандемічний рік показав зростання на 24% у грошовому вираженні у гривні, у кількісному вираженні зростання становило 10%. Найбільше зростали продажі компʼютерів та моніторів (75%), ноутбуків (50%) та планшетів (45%), а також побутової техніки — пилососів (41%), дрібної побутової техніки (34-35%).

"Ми оцінювали 14 продуктових категорій, які становлять 80% загального продажу побутової техніки та електроніки«, — зазначила Ситник, додавши, що основна частка «сірого» імпорту припадає на смартфони та телевізори.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або