Lidl прагне розширити мережу до 1100 магазинів у Великобританії до 2025 року
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Британський відділ дискаунтера Lidl поставив перед собою нову мету — мати 1100 магазинів до кінця 2025 року, створивши при цьому до 4000 нових робочих місць.
Lidl GB, що входить до німецької роздрібної групи Schwarz, мав попередню ціль у 1000 магазинів до кінця 2023 року, яку, за її словами, має досягти. Об’єкти, що представляють особливий інтерес, включають «центри міст, торгові парки та мегаполіси», — заявила група.
Наразі Lidl має 880 магазинів, відкривши 55 у 2020-2021 роках.
Британський сектор роздрібної торгівлі продуктами харчування трансформувався за останнє десятиліття через зростання Lidl і німецького дискаунтеру Aldi, що призвело до зниження прибутків у Великій четвірці Tesco, Sainsbury’s, Morrisons і Asda.
На відміну від своїх більших конкурентів, але як і Aldi, Lidl відкриває багато нових магазинів.