All Retail
Опубліковано

Lidl прагне розширити мережу до 1100 магазинів у Великобританії до 2025 року

Теги:
Lidl
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Британський відділ дискаунтера Lidl поставив перед собою нову мету — мати 1100 магазинів до кінця 2025 року, створивши при цьому до 4000 нових робочих місць.

Lidl GB, що входить до німецької роздрібної групи Schwarz, мав попередню ціль у 1000 магазинів до кінця 2023 року, яку, за її словами, має досягти. Об’єкти, що представляють особливий інтерес, включають «центри міст, торгові парки та мегаполіси», — заявила група.

Наразі Lidl має 880 магазинів, відкривши 55 у 2020-2021 роках.

Британський сектор роздрібної торгівлі продуктами харчування трансформувався за останнє десятиліття через зростання Lidl і німецького дискаунтеру Aldi, що призвело до зниження прибутків у Великій четвірці Tesco, Sainsbury’s, Morrisons і Asda.

На відміну від своїх більших конкурентів, але як і Aldi, Lidl відкриває багато нових магазинів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або