Українські ритейлери об'єдналися для запуску другої гейміфікованої екоакції JOYKIS
Сучасне суспільство все частіше проявляє дбайливе ставлення до природи. Тренд екологічної поведінки зростає як у світі, так і в Україні.
Art Nation Loyalty — агентство лояльності, яке спеціалізується на розробці інноваційних продуктів. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців та додатковий прибуток для ритейлу. Серед клієнтів Art Nation Loyalty: АТБ (№1 в Україні), Євроопт (№1 в Білорусі), Magnum Cash & Carry (№1 в Казахстані), “Корзинка” (№1 в Узбекистані) та інші лідери індустрії.
До цієї тенденції долучаються і споживачі, і свідомий бізнес. Ще навесні лідери українського регіонального ритейлу об’єдналися для запуску гейміфікованої екоакції JOYKIS, а зараз розпочався другий сезон з новими героями — Joykis Grand Tour. Головна мета екологічної ініціативи — донести до дітей ідеї дбайливого ставлення до навколишнього середовища.
До другої масштабної національної кампанії долучилися 19 торгових мереж: «Фора», «Таврія-В», «Космос», «Блиск&Відро», «Рост», «Деликат», «Файно», «Близенько», «Семья», «Зеркальный», «Тайстра», «Норма», «Економ», «Полісся», «Полісся продукт», «Мікс маркет», «Наш край», «SPAR», «Кошик». Взяти участь в екоакції можуть покупці 881 магазинів по всій Україні до 30 січня 2022 року. Більш детально про період акції можна дізнатися на офіційних сайтах кожної окремої мережі.
Герої акції — Джойки — це веселі рятувальники природи, які допомагають дітям опанувати еконавички. У другому сезоні представлені 24 нові герої з 4-х класів: міські, лісові, водні, повітряні. Кожен клас персонажів відповідає за природні ресурси та чистоту навколишнього середовища відповідно до своєї тематики. У новому сезоні рятувальники планети вирішили влаштувати перегони та показати переваги екотранспорту. Щоб почати гру, потрібно завантажити безкоштовний мобільний застосунок Joykis: Grand Tour, навести камеру смартфону на QR-код та активувати героїв, які зображені на картці. Зібрати свою команду екогонщиків легко — потрібно лише зробити покупку в одному із магазинів. Детальні умови акції доступні на сайті кожної торгової мережі.
Екоакція орієнтована на дітей від 3 до 10 років. Для цієї вікової групи гра та розваги — найбільш прийнятні форми для опановування новими навичками. Мобільний застосунок Joykis: Grand Tour містить 4 гри, проходження яких дає відповіді дітям на складні питання: як треба дбати про природу, чому важливо сортувати сміття, як його можна перетворювати на біопальне тощо. Вже зараз застосунок отримав високі оцінки користувачів: 4,6 на App Store та 4,3 на Play Market.
Учасникам акції Joykis також пропонують металевий колектор для зберігання карт, який вже містить 25 наліпок з різними героями та 10 випадкових карт. Окрім того, фанати гри також можуть придбати книгу «Джойки», що виконана на крейдованому папері. Вона містить яскраві ілюстрації та 4 історії на 96 сторінок про пригоди джойок, які додатково описують важливість дбайливого ставлення до природних ресурсів. Книгу створили спеціально для акції у колаборації з дитячим автором Іриною Громовою. Вона стане чудовим подарунком для дитини на День святого Миколая, а також на Новий рік.
«Джойки Гранд Тур для нас — це нагода ще раз поговорити на тему екології та збереження довкілля. Ми впевнені, що такі розмови потрібно починати змалку, і що найкраще засвоювати матеріал саме через ігрову форму. Тож ми знову з Джойками, і продовжуємо говорити про те, що для нас важливо. Тепер завдяки грі ми можемо ще й познайомити наших маленьких гостей та їхніх батьків з альтернативними видами транспорту, які є більш безпечними для довкілля. У Форі ми теж приділяємо увагу цій темі та долучаємось до розвитку екотранспорту, наприклад, встановлюючи велопарковки та зарядки для електрокарів біля наших магазинів», — говорить маркетинг-директор мережі «Фора» Лідія Боназзі.
Акція Joykis: Grand Tour стала продовженням весняної історії. Перша екоакція успішно пройшла у квітні-травні цього року. Її ініціювала і продовжує розвивати компанія Art Nation Loyalty, яка спеціалізується на створенні акцій лояльності з інноваційними технологіями. Тоді по завершенню акції було висаджено 1500 дерев.
Програма Joykis присвячена екологічним «Цілям у сфері сталого розвитку», що були прийняті на Генеральній Асамблеї ООН у 2000 році. Як показують результати останніх досліджень, пандемія лише посилила прагнення людей ставитися більш турботливо до навколишнього середовища. Згідно з дослідженнями Google, 82% споживачів говорять, що екологічність зараз більш важлива для них, ніж до COVID-19. Інше дослідження, проведене Getty Images, показує: 81% людей у всьому світі очікують, що компанії будуть транслювати ідеї турботи про навколишнє середовище у своїй рекламі та комунікаціях.
«Продовження екоакції Joykis — це відповідь на сучасні тренди та своєчасна ініціатива для українського бізнесу і споживачів. Ми бачимо, як з кожним роком світ стає більш екосвідомим. Ми раді об’єднати лідерів регіонального ритейлу та споживачів навколо ідеї дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Joykis допомагають дорослим говорити з дітьми про складні питання екології простою мовою — в інтерактивній формі. Яскраві герої, гра роблять процес пізнання захоплюючим і цікавим. У багатьох сенсах Joykis: Grand Tour — це win-win рішення для всіх сторін: природа отримує захист від свідомих людей, ритейлери — зміцнення іміджу та посилення лояльності клієнтів, батьки — зручну та сучасну форму для взаємодії з дітьми. Дякуємо кожному, хто долучився до акції. Сподіваємось на успіх і плануємо новий сезон!» — говорить генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.