All Retail
Опубліковано

Amazon планує розширити свій бізнес з доставки продуктів

Теги:
Amazon
доставка продуктів
Фото:
malls.com

Незабаром Amazon може більш прямо конкурувати з Instacart.

Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії становив 386 млрд. доларів у 2020 р

Згідно з інформацією The Information, компанія витратила більшу частину минулого року на випробування продукту, відомого внутрішньо як Amazon Fresh Marketplace.

Послуга дозволяє абонентам UK Prime замовляти продукти, а доставку в той же день здійснюють водії компанії Flex. Як повідомляється, у 2022 році Amazon планує запровадити сервіс у США та поширити на більшу частину Європи.

Якщо послуга з’явиться в США, це не буде першим виходом Amazon на ринок доставки продуктів. З 2020 року компанія пропонує послугу доставки Whole Foods через свою програму Flex.

Компанія також ширше експериментувала з доставкою їжі. Найпомітнішим прикладом був 2015 рік, коли компанія запустила Amazon Restaurants, що дозволило учасникам Prime замовляти їжу зі своїх улюблених місцевих закладів.

У 2019 році Amazon припинив роботу з ресторанами та Daily Dish, службою доставки обідів на робоче місце, з якою вона працювала протягом двох років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або