Amazon планує розширити свій бізнес з доставки продуктів
- Фото:
- malls.com
Незабаром Amazon може більш прямо конкурувати з Instacart.
Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії становив 386 млрд. доларів у 2020 р
Згідно з інформацією The Information, компанія витратила більшу частину минулого року на випробування продукту, відомого внутрішньо як Amazon Fresh Marketplace.
Послуга дозволяє абонентам UK Prime замовляти продукти, а доставку в той же день здійснюють водії компанії Flex. Як повідомляється, у 2022 році Amazon планує запровадити сервіс у США та поширити на більшу частину Європи.
Якщо послуга з’явиться в США, це не буде першим виходом Amazon на ринок доставки продуктів. З 2020 року компанія пропонує послугу доставки Whole Foods через свою програму Flex.
Компанія також ширше експериментувала з доставкою їжі. Найпомітнішим прикладом був 2015 рік, коли компанія запустила Amazon Restaurants, що дозволило учасникам Prime замовляти їжу зі своїх улюблених місцевих закладів.
У 2019 році Amazon припинив роботу з ресторанами та Daily Dish, службою доставки обідів на робоче місце, з якою вона працювала протягом двох років.