All Retail
Опубліковано

Victoria’s Secret відкрила "магазин майбутнього"

Теги:
Victoria's Secret

У торговому центрі Harlem Irving Plaza у передмісті Чикаго відкрився новий магазин Victoria's Secret.

Американський виробник нижньої білизни Victoria’s Secret оголосив про відкриття першого «магазину майбутнього» в Чикаго з гендерно-нейтральним одягом, салоном краси та найновішими технологічними послугами, повідомляє WWB.

Новий магазин VS Store of the Future відкрився в торговому центрі Harlem Irving Plaza в Норвічі, передмісті Чикаго. Торговельні приміщення мають відкритий план поверху, технічно підковані примірочні, оновлену колірну гамму, вигнуті стіни, яскраве освітлення та виняткову обробку інтер’єру.

За словами Альберта Гілкі, старшого віце-президента з дизайну та будівництва магазинів Victoria’s Secret, новий магазин є «протилежністю залякуванню». Він описує концепцію магазину як "жіночу, відкриту та комунікабельну".

"Деякі з ідей, які ми почули від клієнтів, полягали в тому, що їм потрібна чітка навігація, чіткість простору, винятковий досвід примірочної, оновлені касові апарати та технологія в новому вигляді", — резюмував нововведення Гілкі.

У новій концепції магазин став більш відкритим, Victoria’s Secret відійшла від використання монолітного фасаду. Товар став вирішальним і зараз у центрі уваги клієнтів. Нова концепція продовжує трансформацію бренду. Раніше компанія видалила чорно-білі зображення колишніх ангелів бренду, темні кольори та занадто худі манекени з усіх своїх магазинів.

"Ми знаходимося в процесі грандіозної трансформації та створюємо простір, який надихає жінок продуктами та досвідом, які піднімають і підтримують їх«, — прокоментували Victoria’s Secret, зазначивши, що нова концепція «легка, повітряна, оптимістична, автентична та створює відчуття громади».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або