All Retail
Опубліковано

Експерт: Ринок Японії — перспективний для української малини

Теги:
фрукти
Фото:
AgroPortal

Українським експортерам варто звернути увагу на неосвоєний ринок замороженої малини Японії.

Таку думку висловили аналітики EastFruit.

За оцінками експертів, Японія минулого року збільшила імпорт малини на 25% у вартісному та на 5% у натуральному виразі. На тлі різкого зростання світових цін на заморожену малину інші країни знижували обсяги імпорту, але Японія продовжувала нарощувати закупівлю цих ягід.

"Японія цікава, перш за все, тим, що це один із найбільш стабільних у світі ринків, який демонструє стійку тенденцію зростання. Друга причина, чому українські експортери повинні звернути увагу на ринок Японії — це високий рівень цін за високих, звичайно ж, вимог до якості продукції, що поставляється на ринок. Ну і третя причина — це те, що основні конкуренти України, Сербія та Польща вже поставляють заморожену малину в Японію, причому Сербія є другим найбільшим після Чилі постачальником цієї ягоди в Країну сонця, що сходить", — каже економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак.

Чилі та Сербія у 2021 році забезпечили до 65-70% усіх постачань замороженої малини на ринок Японії. Ще по 12% всього обсягу японського імпорту цього продукту припадає на Нову Зеландію та США. Питома вага імпорту замороженої малини з Данії, Польщі та Франції становить близько 2% на кожну країну.

"Цікаво, що навіть Боснія та Герцеговина вже постачає заморожену малину до Японії, але з України поки що не було жодної поставки. При цьому Україна продовжує постачати основну частину своєї продукції до Польщі, яка, у свою чергу, добре заробляє на реекспорті української малини", — зазначають експерти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або