All Retail
Опубліковано

Роздрібні продажі в Швейцарії впадуть у 2022 році — Credit Suisse

Роздрібні продажі в Швейцарії впадуть на 4,1% цього року після того, як відкладений попит під час пандемії 2021 року зник, і покупці повернуться до нормального режиму витрат, повідомили аналітики Credit Suisse у середу.

Очікується, що сума, витрачена на їжу, зменшиться на 5,5%.

Також очікується, що покупки непродовольчих товарів впадуть на 2,8% у 2022 році, повідомляє Credit Suisse у своєму звіті про прогнози роздрібної торгівлі, одному з перших перспективних економічних аналізів цього року.

Тим не менш, після збільшення загальних роздрібних витрат на 2,4% у 2021 році швейцарські магазини все одно повинні працювати краще, ніж у 2019-му перед пандемією, вважають автори дослідження.

За оцінками, у 2020 році роздрібні доходи становили близько 99 мільярдів швейцарських франків (108,17 мільярдів доларів), а минулого року, ймовірно, вперше перевищили рівень у 100 мільярдів франків.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або