All Retail
Опубліковано

Сербський продуктовий ринок зріс у 2020 році, Lidl зафіксував найкращі показники

У 2020 році ринок продуктової роздрібної торгівлі в Сербії виріс, вісім найбільших гравців досягли обороту понад 356 мільярдів динарів (3,02 мільярда євро), свідчать нові дані.

Delhaize Serbia, Mercator-S і Lidl Srbija продовжували домінувати, але саме німецький дискаунтер зареєстрував найвищі темпи зростання, згідно з фінансовими даними Агентства бізнес-реєстрів (APR), опублікованими щоденною газетою Danas.

У 2020 році оборот Lidl Srbija зріс на 54% з 37 мільярдів динарів (314,6 мільйона євро) у 2019 році до 57 мільйонів динарів (484,7 мільйона євро).

Лідер ринку Delhaize Serbia (належить Ahold Delhaize), який має супермаркети Maxi, гіпермаркети Tempo та магазини Shop & Go, заробив 111,4 мільярда динарів (944,0 мільйона євро), або на 6 мільярдів динарів більше (+6,3%), ніж у 2019 році.

Mercator-S (належить Fortenova Group), який управляє супермаркетами Idea та гіпермаркетами Mercator, досяг загальних доходів у розмірі 79,9 мільярдів динарів (680,3 мільйона євро), що також зросло порівняно з попереднім роком.

За трійкою лідерів йдуть переважно місцеві гравці: Aman (24,9 мільярда доларів), Univerexport (23 мільярди доларів), німецький Metro (22,3 мільярда доларів), DIS (21,2 мільярда доларів) і Gomex (16,5 мільярда доларів).

Фінансові дані за період 2018-2020 років показують, що майже всі продуктові рітейлери зафіксували зростання доходів, і лише Metro спостерігає падіння доходів, тоді як DIS знаходиться приблизно на такому ж рівні.

Більшість із восьми найбільших гравців на ринку також повідомляли про чистий прибуток наприкінці кожного з останніх трьох років, за винятком Metro і Mercator-S.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або