All Retail
Опубліковано

Metro AG продовжить розширюватися в Індії

Теги:
AR ексклюзив
Фото:
tomfoto.de

У понеділок німецька компанія Cash and Carry Metro AG заявила, що налаштована оптимістично щодо свого бізнесу в Індії та продовжує розширювати присутність магазинів та електронної комерції на тлі повідомлень про те, що вона розглядає, чи продовжувати свою діяльність в Індії.

Представник компанії сказав, що бізнес Metro India йде добре.

"У Metro ми регулярно оцінюємо наше міжнародне портфоліо. Бізнес METRO в Індії йде добре, і ми спостерігаємо великий стрибок (понад 57 відсотків) у нашій Ebitda за 2021 фінансовий рік проти 2020 фінансового року", — сказав представник Metro.

"Ми оптимістично ставимося до нашого бізнесу в Індії та продовжуємо розширювати нашу мережу та електронну комерцію. Наш бізнес електронної комерції в 2021 фінансовому році виріс у 5,7 разів порівняно з попереднім роком, і ми також успішно відкрили три нових магазини", — сказав речник.

Metro Cash and Carry вийшла на ринок Індії в 2003 році і в даний час управляє 30 центрами оптової дистрибуції під брендом Metro Wholesale.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або