All Retail
Опубліковано

Versace планує відкрити 100 магазинів по всьому світу

Теги:
AR ексклюзив
одяг та взуття
Фото:
Malls.com

Capri Holding, який керує брендами Jimmy Choo, Versace і Michael Kors, представив свій фінансовий звіт за 2021 рік. Чистий прибуток зріс на 80% до $322 млн, а виручка збільшилася на 24% до $1,6 млрд.

Продажі Versace за звітний період зросли на 29%, а операційний прибуток майже подвоївся. Доходи Jimmy Choo зросли на 47%, а його прибуток зріс з 8 мільйонів доларів до 16 мільйонів доларів у порівнянні зі збитком у 8 мільйонів доларів роком раніше. Продажі Michael Kors зросли на 20%, а прибутковість досягла 335 мільйонів доларів.

"Успіх Capri був зумовлений високими споживчими витратами, оскільки покупці шукали розкішний одяг, аксесуари та взуття протягом святкового сезону", — сказав керуючий директор GlobalData Ніл Сондерс. В результаті повернення до нормальної тенденції виграли всі портфельні бренди холдингу.

Компанія оголосила про плани збільшити кількість магазинів під брендом Versace в результаті успішного року. Крім того, було поінформовано про майбутнє підвищення цін на продукцію бренду.

Незважаючи на те, що в 2018 році Капрі придбав Michael Kors за 2 мільярди доларів, бренд залишається слабкою ланкою в його портфелі. Експерти кажуть, що бренду потрібно більше зосередитися на визначенні свого позиціонування. Аналітики визнали продажі продукції бренду в минулому кварталі невтішними. У своїй презентації Capri оголосила, що в бізнес Michael Kors буде інвестовано ще до 500 мільйонів доларів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або