Carrefour інвестує в social commerce. Покупки у прямому ефірі — це майбутнє торгівлі?
Мережа Carrefour та компанія Brut оголосили про створення спільного підприємства під назвою Brut Shop. Заявлено, що метою нового союзу буде досягнення лідируючих позицій на французькому ринку social commerce (покупок у прямому ефірі).
Brut Shop запустить веб-сайт, через який користувачі мережі зможуть здійснювати онлайн-покупки, беручи участь у прямих ефірах відеозаходів у соціальних мережах.
Brut — глобальна медіакомпанія, що створює короткометражні відеоролики для аудиторії по всьому світу. З офісами на двох континентах, Brut щодня публікує контент трьома мовами та на восьми соціальних платформах, збираючи понад 1,5 млрд переглядів на місяць.
Brut може похвалитися тим, що є «провідною цифровою медіакомпанією Європи». Має близько 70 млн. користувачів. Компанія спеціалізується на організації торгових заходів у прямому ефірі, — інформує WH.pl
- У Brut склалися унікальні відносини з поколінням міленіалів, заснованих на таких цінностях, як загальна відкритість та готовність вчитися та розважатися «іншим способом», — пояснює компанія. — З Brut Shop "спільнота зможе насолодитися абсолютно новим досвідом покупок у прямому ефірі в оригінальних форматах, що дозволить користувачам робити усвідомлений вибір.
Carrefour вказує, що 60% клієнтів мережі у Франції заявляють про свою зацікавленість у покупках в прямому ефірі. Рітейлер, схоже, переконаний, що цей канал продажів, ще маловідомий у Польщі, на відміну, наприклад, від Китаю, найближчими роками набиратиме дедалі більшої популярності.
У Carrefour вважають, що власники FMCG-брендів також бачать потенціал у цій сфері. Мережа заявляє, що постачальники "стають все більш зацікавленими в сеансах live commerce, оскільки вони є новим способом залучення молодих клієнтів, прискорюючи конверсію електронної комерції та покращуючи як диференціацію клієнтів, так і їхню зацікавленість своїми товарами«.
- Будучи провідною цифровою медіа-платформою для молоді в Європі та лідером, коли йдеться про трансляцію заходів у прямому ефірі, Brut хоче, щоб Brut Shop став провідним веб-сайтом для соціальної торгівлі або «покупок наживо», який швидко пошириться по всьому світу. Brut Shop — це відкритий сервіс, призначений для розміщення надзвичайно різноманітних брендів, зосереджений навколо одного унікального досвіду, який надає компанія Brut, — сказав Гійом Лакруа, співзасновник і генеральний директор Brut.
Обʼєднуючи наші сильні сторони у рітейлі та соціальних мережах, нашою метою є створення найпотужнішої платформи соціальної торгівлі на французькому ринку. «Цей новий досвід покупок у соціальних мережах забезпечить зростання та цінність для обох наших компаній», — пояснює Елоді Пертюізо, виконавчий директор Carrefour Group відділу електронної комерції та цифрової трансформації.
За даними Accenture, ринок social commerce оцінюється в 492 млрд. доларів. До 2025 року очікується його зростання приблизно втричі, до 1,2 трлн. доларів. У Китаї, який є лідером live commerce, на здійснення хоча б однієї покупки під час прямих ефірів згодні 65% споживачів (дані 2020 року).