All Retail
Опубліковано

Частка агропродукції в експорті України перевищує 40%

Теги:
експорт
Фото:
minfin.com.ua

Зовнішньоторговельний обіг сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів України за підсумками 2021 року збільшився на 24% у порівнянні з попереднім роком та досяг понад $35,4 млрд, або 25,1% усього зовнішньоторговельного обігу товарами України.

Про це з посиланням на дані Держмитслужби повідомляє Міністерство аграрної політики та продовольства.

При цьому експортовано продукції аграрного сектору на суму $27,7 млрд (або 40,7% від загального експорту товарів з України), що на 25% більше, ніж у 2020 році.

Найвагомішими частинами експорту продовольчих товарів та с/г продукції у 2021 році залишились зернові культури, олія, насіння олійних культур та макухи, тверді відходи від вилучення рослинних жирів і олій.

Основними країнами, до яких постачалась українська агропродовольча продукція, були: Китай, питома вага якого становила 15,5% у структурі експорту сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів, Індія — 7,1 %, Нідерланди — 6,4 %, Єгипет — 5,8 %, Туреччина — 5,3 %.

Імпорт сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів за вказаний період збільшився на 19% до 2020 року і становив $7,7 млрд (або 10,6 % від загального імпорту товарів в Україну). Найбільшу частку у структурі імпорту сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів становили: риба, ракоподібні та молюски; їстівні плоди та горіхи; алкогольні та безалкогольні напої; тютюн і промислові замінники тютюну.

У структурі імпорту сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів найбільшу питому вагу посідали: Польща — 10,3%, Італія — 7,2%, Німеччина — 6,8%, Туреччина — 6,5%, Індонезія — 4,2%.

"За результатами 2021 року сільське господарство дало найвищий відсоток до ВВП серед усіх галузей економіки — більше 10%. На агропродовольчу продукцію також припадає найбільший відсоток у загальному експорті України — близько 41 % за рік", — зазначив міністр аграрної політики та продовольства України Роман Лещенко.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або