All Retail
Опубліковано

Carlsberg Group скоротила викиди CO2 на 40% з 2015 року: ESG-звіт-2021

Carlsberg Group оприлюднила ESG-звіт за 2021 рік. Цей звіт про навколишнє середовище, соціальне та корпоративне управління показує прогрес компаній Групи у досягненні цілей на 2022 і 2030 роки, що визначені у глобальній програмі зі сталого розвитку «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: разом заради майбутнього».

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У складі Carlsberg Ukraine – заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші.

Основні досягнення Carlsberg Group представлено в кожній із частин програми «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього»: НУЛЬ вуглецевого сліду, НУЛЬ втрат води, НУЛЬ безвідповідального споживання й НУЛЬ нещасних випадків.

Carlsberg Group співпрацює з партнерами та постачальниками, щоб зменшити вуглецевий слід у всьому ланцюжку створення продукції, включаючи джерела сировини, паковання та холодильне обладнання. У 2021 році компанії Групи зменшили викиди вуглецю на 40% порівняно з 2015 роком, підписали зобов’язання Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) — Planet Pledge про сталі маркетингові комунікації, а також отримали нагороду — рейтинг «А» від CDP за прозорість та дії щодо зміни клімату і збереження води.

Компанія щороку інвестує в нові технології, які допомагають варити пиво з використанням меншої кількості води. Серед досягнень 2021 року: зменшили споживання води на 21% порівняно з 2015 роком, скоротили споживання води на пивоварнях у зонах підвищеного водного ризику на 35% порівняно з 2015 роком.

Одним із головних завдань Carlsberg Group є розвиток культури відповідального споживання пива, а також попередження продажу алкоголю неповнолітнім. Компанії Групи надають прозору інформацію про свою продукцію, а також пропонують споживачам безалкогольну альтернативу. Щорічна кампанія до Всесвітнього дня відповідального споживання пива охопила 33,6 мільйона людей у всьому світі. А партнерський проєкт-інтерв’ю Carlsberg Ukraine за участі журналіста Анатолія Анатоліча та відомих українських батьків і їхніх дітей-підлітків був відзначений як один із найкращих, оскільки сприяє сімейному спілкуванню та розвиває відповідальне ставлення до алкоголю.

Усі компанії Carlsberg Group велику увагу приділяють безпечним умовам праці, а тому спрямовують інвестиції у комплексне навчання з акцентом на безпечну поведінку на робочому місці.

Бізнес Carlsberg Group відіграє важливу роль в економіці, ланцюгах поставок і громад в усьому світі. Група забезпечила прямі робочі місця більш як для 39 000 людей, а непряма зайнятість становить ще приблизно 1,09 мільйона осіб, що приносить глобальну економічну вартість близько 96 мільярдів данських крон. Ознайомитися з повним ESG-звітом можна тут.

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group і щороку публікує звіти зі сталого розвитку в Україні, з якими можна ознайомитися тут. Невдовзі компанія поділиться своїми результатами у сфері ESG за 2021 рік.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або