All Retail
Опубліковано

Youtube запроваджує онлайн-шопінг на своїй платформі

Теги:
e-commerce
Фото:
Marketing Media Review

YouTube поділився з користувачами своїми планами на 2022 рік. Серед очікуваних нововведень – нові можливості монетизації для творців Live-контенту і коротких відео Shorts.

Користувачам обіцяють найкращий досвід використання YouTube Music, а також зручне спільне використання TV і смартфона — поки ви побачите відео на телевізорі, можна поставити йому лайк або залишити коментар зі смартфона.

Але головне — у відеохостингу з’явиться можливість придбання товарів під час перегляду роликів. Нам обіцяють як Live-трансляції (це прямо повернення «магазину на дивані»), під час яких рекламуватимуться товари, а користувачі зможуть ставити питання у коментарях, так і просто відео, що продають, з можливістю купівлі.

Коли саме з’являться ці нововведення, у YouTube не розповіли.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або