Зі збільшенням кількості біженців у Польщі різко зростає товарообіг продукції особистої гігієни та дитячого харчування
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Динаміка товарообігу магазинів, що входять до групи 30 провідних роздрібних мереж Польщі, за дев’ятий тиждень 2022 року (28 лютого – 6 березня), збільшилась на 17%, у порівнянні з тим же тижнем попереднього року. Найбільше зростання товарообігу зафіксовано у категоріях особистої гігієни та харчування для дітей.
За даними аналітичної компанії NielsenIQ, таке прискорення товарообігу (+17%) зросло більш ніж вдвічі, у порівнянні з середньою динамікою за тижні до війни (W01-7’2022, +8%).
На дев’ятому тижні року спостерігається сильна динаміка (W09’2022 проти W09’2021) таких категорій продуктів: цукор (+ 124%), м’ясні консерви (+115%) і борошно (+97%). Найбільше прискорення та зростання товарообігу зафіксовано в категоріях особиста гігієна та харчування для дітей.
Продажі дитячого харчування зросли на 116%, молока — на 84%. Значно зросли показники продажів підгузників (+133%) та зубних щіток (+121%). Помітна динаміка продажів у категорії товарів для жінок (+74%), гелів для душу (+63%) та зубних паст (+46%).
У категоріях знеболювальних та засобів першої допомоги також зафіксувано значно вищі продажі.
Як і на 8 тижні 2022 року, спостерігається значна географічна диверсифікація динаміки продажів: найбільше зростання продажів зафіксовано у східних регіонах (+ 20%) та південно-східних регіонах (+ 21%) Польщі.
Значне прискорення динаміки помітне у найбільших польських містах: Кракові (+22%), Варшаві (+20%), Вроцлаві (+18%).