All Retail
Опубліковано

«Аврора» разом з організаторами фестивалю СХІД-РОК збирає благодійну допомогу на підтримку жителів м. Тростянець Сумської області

Мережа магазинів «Аврора» в останні роки вела активну роботу у сфері корпоративної соціальної відповідальності. З початку війни росії проти України у цей напрямок вкладається ще більше ресурсів.

Багато працівників компанії перепрофілювалося на опрацювання волонтерських запитів, деякі працівники залучені до обробки гуманітарних вантажів з Європи, інші займаються організацією проєктів зі збору благодійної допомоги.

Саме такий проєкт стартує у квітні 2022 року. З 9 до 18 квітня торговельні зали мережі магазинів «Аврора» стануть віртуальною сценою для благодійного фестивалю СХІД-РОК.

Фестиваль СХІД-РОК багато років поспіль проводився у м. Тростянець, Сумської області. Сьогодні місто вільне, але окупанти завдали йому значних руйнувань. Багато містян залишилося без мінімальних умов і засобів до життя. Зараз вони дуже потребують гуманітарної допомоги.

Відвідувачі магазинів мережі стануть учасниками фестивалю безкоштовно. Але всі охочі можуть придбати квиток на сайті karabas.com, щоб підтримати жителів м. Тростянець.

Вся сума, зібрана від продажу квитків, буде передана на рахунок тростянецької громадської організації «Центр Європейської інтеграції Слобожанщини». Ці кошти підуть на гуманітарну допомогу Тростянцю.

Благодійний віртуальний фестиваль СХІД-РОК підтримав легендарний ведучий М’ЯЧ ДРЕДБОЛ та чимало відомих українських виконавців: THE HARDKISS, АНТИТІЛА, СЕРГІЙ БАБКІН, БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ, ВОПЛІ ВІДОПЛЯСОВА, ТАРТАК, PIANOБОЙ, СКРЯБІН, ФІОЛЕТ, BAH.ROMA, ДРУГА РІКА.

Захід організовується у дуже стислі терміни, тому цей перелік виконавців не вичерпний. Зараз йдуть перемовини з іншими відомими артистами. А з початку квітня стартував додатковий відбір учасників, де будь-який музикант може подати заявку, щоб приєднатися до благодійного фестивалю.

Головним завданням проведення віртуального фестивалю СХІД-РОК є збір благодійної допомоги для жителів м. Тростянець. Проте є і менш помітна, але не менш важлива ціль — підтримка мільйонів відвідувачів мережі магазинів «Аврора» чудовою та вільною українською музикою.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або