All Retail
Опубліковано

Як працюють «хмарні кухні» у воєнний час: кейс сервісу Glovo та Кухня Delivery

Теги:
Glovo

Під час війни у додатку Glovo з`явилися баббл “Lunch Box” зі стравами за доступною ціною та можливість зробити внесок на користь благодійних обідів для захисників від “Кухня Delivery”. Обидві ініціативи стали можливим завдяки новому формату роботи “хмарних кухонь” в Україні.

«Хмарні кухні» або «cloud kitchen» — проект, який передбачає відкриття сервісом доставки або рестораном кухонних приміщень, де готуються страви тільки для доставки. Якщо «хмарну кухню» відкриває ресторан, часто на ній готують страви для доставки від конкретного ресторанного бренду для його клієнтів. Якщо сервіс доставки облаштовує та відкриває власні кухні, куди запрошує своїх партнерів — на одній локації можуть бути представлені різні ресторанні бренди, які готуватимуть страви для користувачів конкретного сервісу. У компанії Glovo такий проект має назву Cook Room.

Незалежно від того, це «хмарна кухня» ресторану чи сервісу доставки, у мирний час такий формат дозволяє закладам розвивати бізнес, створюючи баланс між пропозицією та попитом, при цьому розширюючи його географію та оптимізуючи витрати на приміщення або велику команду. Сервіс Glovo, як інші сервіси, аналізує поведінку користувачів у додатку та визначає вигідні локації для розвитку мережі «хмарних кухонь», тому відкриває їх задля розширення вибору та можливостей для замовлення у додатку.

У воєнний час проект «хмарних кухонь» показав особливу гнучкість, адже наявність професійно обладнаного кухонного приміщення, команди кухарів і налагодженої системи постачання продуктів дозволило переформатувати його роботу відповідно до потреб населення. Так у додатку Glovo з`явилися дві нові можливості:

  • у бабблі «Їжа» — опція «Lunch Box», яка дозволяє замовити страви за доступною ціною;
  • у бабблі «Допоможи Україні!» — новий проект «Пригости Захисника», який збирає кошти для приготування благодійних обідів.

До 24 лютого в арсеналі проекту Кухня Delivery було п’ять локацій «хмарних кухонь» на яких готували страви шести кулінарних брендів — від української та паназійської кухні до вуличної їжі. Наприкінці лютого команда вирішила повернутися до роботи, щоб готувати і доставляти безкоштовно обіди для тих, хто цього потребує. Для цього команда перезапустила роботу трьох локацій — двох на лівому березі та однієї на правому, акумулювала наявні ресурси: кухарів, продукти, пакування, фінанси.

Сьогодні проект Кухня Delivery готує вже понад 1500 обідів щодня для потребуючих у п’яти районах Києва. Адресатів для доставки обідів команда отримує напряму як від приватних осіб, так і від центрів соціального обслуговування, спеціалізованих установ для людей похилого віку, телеканалів, бригад ТРО тощо.

«Спочатку ми збирали інформацію щодо адресатів для обідів через волонтерів, але з часом, визначивши основні аудиторії ми розподілили наші локації між ними. Тепер наша кухня на Позняках готує обіди для захисників з ТРО, ЗСУ та Національної гвардії в Урядовому кварталі, локація у районі Троєщини опікується обідами для ГО «Долоні добра», що піклується про родини з дітьми-інвалідами, переселенців, та багатодітними сім`ями, а кухня на Лук`янівці готує обіди для курсантів ВІТІ імені Героїв Крут" — розповіла Наталія Яремчук, маркетинг-мененджер Кухня Delivery.

Доставку обідів безкоштовно здійснює команда Кухня Delivery, сервіс Glovo, а також на старті волонтерської роботи допомагав сервіс Uklon.

«Щоб наблизити нашу перемогу, кожному потрібно знайти місце у цій війні. Годувати людей — найкраще, що ми вміємо. А тому наша мета нагодувати всіх, хто цього потребує. За місяць війни ми вже приготували та доставили понад 42 тисячі обідів. Партнерсво з сервісом Glovo допоможе нам продовжити волонтерську роботу та нагодувати понад 500 тисяч людей» — додав Юрій Смирнов, СЕО Кухня Delivery.

Відтепер користувачі додатку Glovo на території усієї України можуть підтримати ініціативу благодійних обідів від Кухня Delivery. Для цього потрібно у бабблі «Допоможи Україні!» вибрати опцію «Пригости Захисника» та розмір внеску, що варіюється від 75 до 7 тисяч гривень. Після підтвердження замовлення, суму буде списано з платіжної картки користувача. Зібрані кошти підуть на закупівлю продуктів для приготування благодійних обідів на «хмарних кухнях» Кухня Delivery.

У новому форматі тепер працюють і власні «хмарні кухні» компанії Glovo. Станом на 24 лютого у Києві та Дніпрі сумарно працювали сім локацій Cook Room від Glovo, звідки користувачі могли замовити доставку страв від більш як 50 ресторанних брендів. У першій дні війни, зіткнувшись із припиненням роботи ряду закладів, вимушеним скороченням персоналу в партнерських ресторанах, змінах у постачанні продуктів і новими потребами населення, українська команда сервісу Glovo заснувала проект «Lunch Box».

«Ми переглянули наші ланцюги постачання, зібрали власну команду кухарів, склали меню з простих і зрозумілих українцям страв, і створили у додатку нову можливість. Ціна страв із „Lunch Box“ є фактично їх собівартістю. Цим проектом ми вирішуємо дві проблеми: перша — задовольняємо потреби населення у простій та доступній готовій їжі, друга — підтримуємо наших партнерів, створивши робочі місця для їх кухарів під час закриття великої кількості закладів», — розповів Євген Тришин, виконувач обов`язків генерального менеджера компанії Glovo в Україні.

Сьогодні на трьох локаціях Cook Room у Києві та одній у Дніпрі 15 кухарів щодня готують страви, що доступні для замовлення у додатку Glovo. У бабблі «Lunch Box» користувач може обрати для замовлення легке комбо з двох або ситне комбо з трьох страв, а також окремо перші, основні та другі страви. Вартість легкого комбо — 95 гривень, а ситного комбо — 145 гривень. «Lunch Box» має максимально широкий радіус покриття для замовлення у Києві та Дніпрі, адже доставка реалізується як з безпосередньо локацій Cook Room так і через власні магазини сервісу Glovo Express, які використовуються як пункти дистрибуції замовлень.

За два тижні роботи проекту «Lunch Box» було доставлено понад 8 тисяч обідів, а попит продовжує зростати, тому команда вже працює над запуском проекту і в інших містах.

Щоб розпочати користуватися сервісом Glovo та зробити внесок на користь проекту «Пригости Захисника» або замовити страви від «Lunch Box», необхідно завантажити безкоштовний додаток з App Store або Google Play на свій смартфон. Після цього створити обліковий запис, додати платіжну картку та визначитися із замовленням або послугою. Користувачами додатку Glovo можуть стати лише повнолітні особи.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або