All Retail
Опубліковано

COMFY відновив роботу 63 магазинів з доставкою товарів до 17 міст через «Нову Пошту» та Glovo

Омніканальний ритейлер побутової техніки й електроніки COMFY відновив доставку замовлень з інтернет-магазину Comfy.ua через “Нову Пошту” та Glovo.

COMFY продовжує працювати та відкривати магазини за умови повної безпеки для покупців та співробітників. Перелік відкритих магазинів — за посиланням.

Як працює доставка через «Нову Пошту»?

  • Обирайте товар на сайті Comfy.ua.
  • Обирайте зручний спосіб доставки товару: самовивіз з магазину або доставка до відділення або у поштомат «Нової пошти».
  • За кілька днів отримуйте товар у зручний для вас час.

Товар можна оплатити під час замовлення або при отриманні. Єдина вартість доставки замовлення до поштомату або відділення «Нової пошти» складає 79 гривень.

Перелік відділень та поштоматів «Нової Пошти», що зараз працюють, можна перевірити тут.

Як працює доставка Glovo?

Товари мережі можна замовити за допомогою сервісу в Києві, Львові, Одесі й Дніпрі. У додатку Glovo можна замовити швидку доставку товарів:

  • тих, що наразі є у наявності в магазинах,
  • коштують не більше тисячі гривень,
  • з невеликими габаритами та вагою до 9 кілограмів.

Вартість доставки визначається сервісом Glovo та зазвичай складає 50 гривень. Впродовж квітня через оплату Mastercard доставка товарів Glovo у Києві, Дніпрі та Одесі буде безкоштовною.

Час доставки — близько 45-ти хвилин. Сервіс приймає замовлення з 10:00 й завершує роботу за дві години до початку комендантської години. Сервіс не працює та оператори не доставляють товари під час повітряної тривоги.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або